Thursday 6 March 2014

Testing..1...2...3!!!

Finally!!! Akhirnya dapat jugak aku merasa ada blog.. Huhu.. 
Sebelum ni memang ada blog tp mcm tak jalan sgt sudahnya bersawang aja blog tu sbb aku lupa password... Almaklumlah, orang busy katanyerr... Jarang bukak blog, terus lupa password.. Padan muka aku!

Anyway, sekarang mungkin aku akan selalu update blog.. (mungkin, ya! ditegaskan, MUNGKIN) memandangkan sekarang ni aku masih menganggur ... buruk pulak bunyinya.. Yelah, memang betulpun aku tak kerja.. Result SPM pun belum dapat lagi..

Q: Kenapa tiba2 nak berblogging ni???
A: Sebenarnya dah lama teringin nak berblogging, cuma masa tak mengizinkan.. (jawapan            ko.. gramatis sgt..) 
Q: Ada ke orang nak follow blog kau ni??
A: Ada ke tak ada, tak kisah pun... Kalau ada, alhamdulillah.. Kalau tak ada, tak apa.. Aku              baca sendiri pun okay...
Q: Apa tujuan kau buat blog??
A: Macam2.. Tulis cerita, cerita pasal aku (bajet pemes), info2 menarik (macam terrer aje aku        ni), mengumpat  (astaghfirullah... nauzubillah.. macam jahat je aku ni..)

Maybe tu jelah.. Nama pun testing, kan?? Tak payahlah panjang2 sgt.. Tak ada sape nak baca pon...

No comments:

Post a Comment